4. Podzimní výstava morčat v Brně (24.10.2015)

25.10.2015 10:55

Pěkná výastava, příjemná atmosféra. S rexíky se účastnial CHS Erunis Meltulio se 3 kousky a já s 5, využila jsem plný počet. Sázela jsem na Adama a jela pro další kartičku, ale nám o půl bodu utekla. Ze všech dřívějších bodování největší srážka za hlavu a uši (to že měl půl bodu, nebo max bodík dolů, s tím se počítá, ale 1,5 je dle mě moc). Bohužel, každý posuzoavtel to vidí jinak... Ostatní šli spíše na zkoušku. Adamova sestra Amálka ještě nikdy na výstavě nebyla, a roste z ní pěkná kočka, tak jsem o ní chtěla něco vědět, stejně tak o naše bejbi Mikim. Gabča i Kaila se od předchozích výstav zlepšila, tedy byl to jen můj názor a já si to jela potvrdit. A výsledek?

No jak jsem řekla, Adam zklamal, zato mile překvapila Kaila a Miki, byli v rozstřelu o bronz, medaili si odvezla Kaila. Oba získali CAC, což jsem nečekala. Na závěr ale musím říci, že především to zlaté umístění v rexech si opravdu sameček od Peti Dvořáčkové - Kuskus LeReal PIGLETS zasloužil :-)

 

Zpět