Import Anglie

08.11.2015 14:09

Od 6.11.2015 máme další přírůstky! Dvě krásné samice, stříbrné aguťačky, Posie a Beau. A až z Anglie!!! Tak nějak jsem si vždy přála mít anglického rexe z jeho domoviny a přání se mi splnilo. Byla to akce "hurá". Náhodná informace na FB o prodeji, já se do toho zakousla, ale jaký vždy bývá největší problém, ano, přeprava. Měla jsem již nejakou částečně domluvenou přes jízdomat, ale sešlo z toho, neboť přibírali na cestu dalšího spolucestujícího i se psem, tak to nechtěli riskovat. Ale štěstí mi přálo a našla jsem jinou - https://www.facebook.com/mathew.klapetek, můžu všem doporučit. Prima přepravci, morčí vyzvedli na adrese chovatelky v Anglii a dopravili mi je přímo do práce. Jsou super a já teď šťastná za své Angličanky. Možná bude další překvápko, neboť ta starší samice chvíli bydlela se samcem, tak budu možná mít větší anglický základ :-)

Zpět