Import Německo

27.10.2015 19:15

Import stříbrnobílé aguťačky ze Slovenska nakonec nevyšel, ale import ze západu ano. Tak už na mě od 26.10.2015 doma z boxů koukají další dva páry očí dospělých morčat, jeden samec a jedna samice, oba v barvě stříbrná aguti - bílá. Cesta k nim trošičku komplikovaná, ve spolupráci s jinou CHS ze Slovenska a dalšími hodnými kamarády jsem to dala. Ještě že se i v zahraničí  chovatelé vzájemně znají a spolupracují. Takže jeden chovatel (Karsten) mířil do Prahy s jedním morčetem, které mělo pak pokračovat na Slovensko. Nakonec vezl 4 rexíky a nějaké teddíky (no něco i na můj popud). Byla to mise jak se patří:-) Prosáklo ke mně, že mu v kufru auta ještě nějaký chlupáč zůstal, no zatrnulo mi, info ke mně přišlo, když jsem si to hezky šinula nočním žluťákem z Prahy do Brna...ale po řádné kontrole počtu v cílové stanici se mi ulevilo (vezla jsem i ty "Slováky") a v tom zmatku s přepravkami se to mohlo stát. Ani v Německu se to neobešlo bez komplikací. Chovatelka, od níž jsem brala já své morčí, byla v době transportu na delší zahraniční dovolené, musela někoho pověřit výdejem, dříve je připravit a předat Karstenovi nemohla, neboť ta moje samice ještě kojila. Ovšem nakonec vše klaplo a budu se těšit, až se je zařadím do chovu a něco pěkného se narodí.

Zpět