Pořizování samiček, nevěst pro brášky Oskara a Otíka

03.04.2014 20:16

IRIS - z CHS Matadel Bohemia máme kluky, tak jsem se na paní chovatelku opět obrátila ohledně pořízení nepříbuzných samiček. V lednu 2014 k nám přicestovala Iris. Zrovna krátce poté se v téže CHS narodil vrh M, tak jsme si rovnou zarezervovali další rexinku a dále pátrali a sháněli různé zdroje. Kdo se jen trochu o rexíky zajímá, tak jistě ví, že toto plemeno není u nás chováno hojně, je problém sehnat chovné a kvalitní nepříbuzné jedince. Děkuji Míši Palowské za vstřícné jednání a rady ohledně chovu.

FANTA - byla to náhoda, kdy CHS La Hermoso omezovala chov rexů a padla mi do oka trikolorní samička Fanta, i když červené měla málo a černé ještě míň, ale jinak pěkná stavba těla a milá holčina. Slovo dalo slovo a z Přerova nám do Brna ještě v lednu 2014 byla přepravena kurýrní službou (manželé Bezděkovi). Rexina z Maďarska je už zcestovalá, u nás je to již její třetí bydliště v ČR, tak snad tu i zůstane a doufám, že se jí u nás bude líbit.

MYŠPULE - tu jsem si vyzvedla měsíc poté, krásně stavěná holčička, pěkný i poměr barev. 

JANE - v únoru jsem narazila na nabízenou Jane z CHS Lerea Piglets z Prievidze, opravdu nádhernou trikolorku, Slovenku s německou krví. Škoda jen, že není poměrová, chybí jí trošku červené. Jinak výstavní kousek! Lámala jsem si hlavu, s dopravou, ale paní Andrea pomohla. V březnu se konala výstava morčat přímo v Prievidzi, tak mi dala kontakt na jiné české chovatele, kteří se na výstavu chystali, ti Jane dopravili ke mně. Tímto všem zúčastněným děkuji.

Zpět