Posie a její porod :-(

06.11.2016 15:41

Dnes je to přesně rok, kdy k nám toto zlatíčko dorazilo, tenkrát už měla v sobě mimi, Olafa jsme si nechali. V Anglii už dva porody měla, u nás to byl teď druhý. Ano, včera chudinka rodila a měla obrovský problém. Už v pátek se mi úplně nezdála, tak jsem si ji vzala domů na dohled, to byla ještě OK, v soboru ráno ještě taky. Kolem poledne to začalo a už jsem viděla, že není něco v pořádku :-)

Porod obrovského mimina, jedináčka. Vak už se protrhl v porodních cestách, mimi "utopené", samice už bez kontrakcí a hlavička venku. Takže odpoledne jsem strávila na pohotovosti na veterině. Vet pomohl a samici ošetřil. Krásný stříbrný aguťáček sameček měl cca 250g. Odpoledne jsem jí píchla oxytocin a začala dávat atb. Nechce moc dlabat. Má kolem veškerou zeleninu a jablíčko, čerstvé krásné luční seno a bylinky...i travičku a pampeliškové lístky, které má tak ráda (v dešti jsem je šla hledat), trošku ďobla, ale jinak tedy nic moc. Asi ji budu muset přinutit, mám o ni strach. Udělám pro to všechno a doufám, že bude bojovat...

Zpět