Rošáda a stěhování morčat

21.01.2016 19:45

Necítím se dobře, před pár dny mě skolila "rýmečka"...po pěti letech mě dostala nemoc. Po dvou dnech jsem pookřála a už vymýšlím :-). Větší část chovu mám doma v teple na verandě, zbytek venku v kryté králíkárně/králíkárnách. Tak nějak jsem vyměkla a rezignovala a začala stěhovat morčí do teplíčka. Zbytek rodiny přihlíží a mé úkony bez námitek toleruje...jsou hodní. A nakonec všichni chlupáči postupně skončili doma - veranda, hala/jídelna i kuchyně. Na víkend pojedeme pryč a moc bych klidná nebyla při vědomí, že jim zamrzla voda, zda vystačila zelenina a ovoce jako zdroj tekutin...není třeba aspoň úkolovat sousedy. Stačí, když se o morčí starají o naší dovolené. A při té příležitosti jsem přehodnocovala situaci a nakonec sestavila další 2 páry - viz. plánované odchovy. Na jaře bude veselo :-)

Zpět