Vrh A1

06.01.2017 19:26

Dnešní ráno bylo velice emotivní. Jako obvykle před odchodem do práce oběhám všechno "zvěrstvo" (andulky, kočka, pes, morčátka doma i venku), a co nevidím? Brzy ráno je tma, s čelovkou na hlavě obhlížím morčátka venkovní, nahlídnu do kotce a říkám si, že by v té budce byla řepa? Ne, pohlo se to. Kiara porodila v tom mrazu miminko, jedináčka, krásnou trikolorní samičku. Je pátek, ještě včera jsem si říkala, že o víkendu ji vezmu domů do tepla, že se začíná pěkně kulatit. Nepřišlo mi, že by už měla rodit. No bodejť, břicho velké neměla, když tam měla jen jedno mimčo. A já si myslela, že má ještě čas! No okamžitě obě ubytovávám narychlo doma. Jak jsem byla v práci netrpělivá, chtěla jsem si tu malou prohlídnout na denním světle. Než odešel Miki do jiné CHS, přihodila jsem k němu na chviličku Kiaru, ať si kluk ještě užije  a třeba mi tu ještě po sobě nechá památku. A ono to vyšlo!!! Ta holčička je tak božská, že si ji musím nechat!!!

Zpět