Vrh R

20.03.2016 19:45

Uf, zapeklitá situace. Faja 18.3.2016 v noci porodila dvě mimina, milého samečka a slabou samičku. Ráno jsem jí prohmatala a hned mi bylo jasné, že není něco v pořádku. V bříšku dle pohmatu měla ještě asi dvě mimina. Takže na pohotovost na vetrinu, tam mi tento stav potvrdili. Samici napíchali vitamíny, nějaké podpůrné látky a vyvolávačku. Bohužel se do večera nic nezměnilo, tak jsme se tam ocitli zase. Ještě že naše klinika funguje i o víkendu. Faja musela podstoupit císařský řez a zůstat přes noc na pozorování. Bylo to náročné. Doma jsem měla ještě kojící samici Kiaru, tak jsem o něco dříve odstavila mimča z vrhu Q (už nebyla závislá tolik na mamině a nejmenší právě pokořilo 250g) a novorozeňata šoupla k ní. Zlatá Kiara, hned se mimísů ujala.

A Faja? Operaci ustála a dokonce jí na klinice zachovali veškeré orgány. Super, možná bude moci mít ještě mimča, ale to předbíhám situaci, budu si to mooooc rozmýšlet (samo vše dle situace, nemám v úmyslu riskovat). No ale největší překvapení - v břiše měla ne dvě, ale pouze jedno mimino o váze cca 300g!!! Síla. Není divu, že to bez pomoci nešlo...

Doplňuji dodatečně: malá samička to nedala :-( , sameček ale roste jak z vody a náhradní mamča je super. A Faja se nádherně zotavuje

Zpět