Zemřel Zerjenko :-(

18.01.2016 22:26

Zerjenko začínal být nějaký apatický a odmítal žrát. Zdálo se mi, že s větší těžkostí začal dýchat. Byl takový bez života, jen se tiskl ke své spolubydlící Gábi, odpočíval vedle ní s hlavou položenou na jejím těle. Prostě to najednou nebyl on, tak jsme vyrazili na veterinu. Zhoršené dýchání potvrzeno, Zerjenko dostal atb injekčně, nápoj Bio-Lapis a další atb na domácí užívání. Téměř násilím jsem do něj dostávala stravu (RodiCare pomocí stříkačky) a pití... Kluk to nedal. 16.1.2016 odešel. Oplakala jsem ho jako malé dítě a ptala se sama sebe, zda jsem něco nezanedbala či nezareagovala pozdě. Nechala jsem udělat pitvu. Výsledek - příčina úhynu bylo srdeční selhání (dilatace levé komory srdce, cynoza sliznic a venostáze v plicích). Možná měl trochu "záhul", teplotní výkyv a tím se projevil jeho problém se srdíčkem .-( . Měla jsem s ním tak velké plány. Chtěla jsem jeho dsnou srst promítnout do mých Angličanek, které mají srst jemnější, zato pěkně hustou a elastickou... Achjo, co se dá dělat. Několik týdnů bydlel s Gábi...moc si přeji, aby byla "v tom", ale zatím tomu nic nenasvědčuje...ukáže čas... Držte palce, moc ráda bych měla jeho geny v chovu!

Zpět